Socialiniai tinklai. Koks turi būti jūsų verslo puslapio aprašymas?

Koks turi būti jūsų verslo puslapio aprašymas socialiniuose tinkluose? Kodėl šis klausimas aktualus? O gal geriau jokio aprašymo? Gal pakaks kvailos frazės ar neaiškaus lozungo.

Įmonės aprašymas socialiniuose tinkluose.

Aprašymas svarbus dalykas, nes tai yra tarsi jūsų vizitinė kortelė, o gal net svarbiau nei ji. Jis turi būti nei per ilgas nei per trumpas, jis turi būti toks koks jis turi būti. O koks jis turi būti priklauso nuo to kokią veiklą vykdote. Jei aktyviai pardavinėjate, tai “sausi” aprašymai tinka ir tikrai netiks kvailos frazės, tokios kaip – “Remember you will die.”, tačiau menininkui aukščiau paminėta frazė gali labai tikti. Jei esate jauni ir niekam nežinomi, tada vertėtų parašyti daugiau ir konkrečiau apie tai koks jūsų tikslas ir paslauga ar produktas.

  • Išmeskite nereikalingus žodžius.
  • Parašykite tik tai, kas yra svarbu.
  • Iškristalizuokite mintį.

Net ir trumpam aprašymui galima pasidaryti mini planą, kuriame keliais žodžiais parašysite klausimus į kuriuos turite atsakyti. Arba, kokie klausimai galėtų kilti jūsų būsimiems klientams žiūrint į jūsų prekės ženklą.

  • Koks jūsų kompanijos tikslas?
  • Ką jūs siūlote  (kokia paslauga/produktas)?
  • Kodėl verta rinktis būtent jus?

5 puikūs pavyzdžiai, kaip prekės ženklai save pristato socialiniuose tinkluose.

Žiniasklaidos priemonė – Time

Žurnalas “Time” Linkedin aprašyme net neteigia, kad yra geltonosios spaudos atstovas ir viskas prasidėjo nuo popieriaus. Implikuojantis aprašas apie reikalus, kurie visiems rūpi, apie globalius dalykus – įvykiai, fotografija ir rašymas. “Time” – Pasaulinis multimedia prekės ženklas jau 95 metai ant šios žemės.

Time Linkedin aprašymas

Ne pelno organizacija – Ted

Vienas žymiausių konferencijų organizatorių pasaulyje saviugdos ir tobulėjimo temomis. TED tikrai neturi apie ką meluoti. Aprašyme labai trumpai užsiminta, kaip viskas prasidėjo. Storytellingą socialiniai tinklai visada labai skaniai suvalgo. Atkreipkite dėmesį – “Media production” – jie viską įrašo, jie gamina video turinį, būtent tai geriausiai vartojama šiandien.

TED Linkedin aprašymas

Koncernas Procter & Gamble

Didelę prekių ženklų grupę valdanti kompanija  Procter & Gamble paprasta savo aprašymo turiniu, išvardinta visą eilę jums gerai žinomų vardų. Iš aprašymo jaučiame, kad jie dideli ir galingi, jie kuria produktus kuriais naudojasi visi.

Procter & Gamble aprašymas

Gigantas maitintojas – McDonald’s

Šis banginis trumpas ir skanus (kaip pridera Instagram), kalba apie meilę ir istorijas, kurias kurią McDonald’s maistas.  McDonald’s savo istorijas pasakoti pradėjo tik 2015 metais, bet jau tikrai solidus 2,6mln follower’ių skaičius.

McDonald's Instagram aprašymas

Prabangos prekės ženklas – Gucci

Ar gerai jokio aprašymo? Pasirodo gerai, bet tikrai ne visiems, o tik tiems prekių ženklams, kuriems visiškai nesvarbu tie kurie jų nežino. Tiems kam reikia, žino apie ką, ir kodėl, ir netgi kur. Gucci tikras pavyzdys kaip – kai nebereikia nieko.

Gucci Instagram aprašymas