Kanų Liūtai – kūrybiškumo, reklamos ir komunikacijos fiesta.

Kas gi tie Kanų liūtai?

Kanų liūtai – tai jau 64-asis prestižinis ir vienintelis pasaulyje renginys, sutraukiantis tiek daug (apie ~16000) panašaus “plauko” asmenybių į vieną vietą. Festivalis yra apie reklamą, bet žodis „reklama“ yra per siauras, kad galėtume apibrėžti renginio turinį. Tai viešųjų ryšių, komunikacijos, video meno, sveikos gyvensenos, branding’o, komercijos, startuolių, žmogaus teisių ir t.t. festivalis. Renginys įžūliai ir gyvai kuria tendencijas, kurias žaibiškai iškomunikuoja reklamos ir viešųjų ryšių bendruomenės visame pasaulyje. 2016 metais festivalio spaudos centras suteikė 767 akreditacijas žurnalistams iš viso pasaulio. Festivalis tampa vis atviresnis ir kelia vis daugiau susidomėjimo.

Hermann Vaske, Režisierius skaitęs pranešimus daugelyje Kanų Liūtų konferencijų. Šiais metais taip pat.

Kodėl mes kūrybingi? Ar visa tai mūsų kraujyje? Ar mes tai darome tam, kad taptumėm nemirtingais? Ar tai tiesiog savęs prievartavimas? Ar tai tik kvailas pasispardymas?

Daugiau, kaip 160 pranešėjų, ir šiais metais tarp jų tokios žvaigždės kaip: aktorė Halle Berry, didžėjus Armin Van buren, pop žvaigždė Wyclef Jean, vienas žymiausių mados fotografas pasaulyje Mario Testino, NASA astronautas Leland Devon Melvin, ir dar visa virtinė marketingo ir reklamos “šulų” iš viso pasaulio. Daugelio socialinių tinklų atstovai, įmonių steigėjai ir savininkai tarp kurių ir Sir Martin Sorrell

Kanų Liūtų istorija

Festivalio Kanų Liūtai pradžia buvo įkvėpta bendravardžio Kanų kino festivalio. Pirmą kartą buvo suorganizuotas Venecijoje 1954 metais. Tada programoje dominavo video turinys, buvo pristatyti 187 filmai iš 14 pasaulio valstybių. Neprabėgus nė 10 metų stipriai keitėsi festivalio koncepsija, kurią diktavo tų ir būsimų laikų mados. Festivalis užsimojo labai plačiai. Kirtis buvo toks platus, kad renginys buvo priverstas savo idėjas skaldyti į atskiras dalis, jis pasipildė dirbtuvėmis ir seminarais. 2013 metais festivalis organizavo apie 130 sesijų per 7-ias dienas.

Kanų Liūtai 2017 Infografikas

Viena kampanija vakar (2016)

Ši socialinė reklama man tikrai paliko įspūdį. Tai itin opi tema šiandien, kai labai didelė dalis žmonių žemėje, ne tik, kad neturi namų, bet niekada nėra matę dantų šepetėlio.  XXI amžiuje sunkiai tvarkomasi su įvairiomis problemomis, kaip kad globalizacijos, su kuriomis susiduriama visuose pasaulio žemynuose, ne tik Europoje. Tam tikra visuomenių grupių integracija tapo pernelyg sudėtinga. Ši reklama atkreipia mūsų dėmesį. PASSOP – (People Against Suffering, Oppression and Poverty) yra Pietų Afrikos žmogaus teisių gynimo organizacija prieš ksenofobiją ir rasizmą. Ši organizacija tampriai bendradarbiauja su LGBT, rūpinasi pabėgeliais, gina nuo priespaudos ir išnaudojimo.. 2016 metais (print & publishing category) laimėjo auksą.

Kanų Liūtai

Prekės ženklas: Passop
Kampanija: I am American / British / French / German / South African
Agentūra: VML, Cape Town
Valstybė: Pietų Afrika
Metai: 2016

Viena kampanija šiandien (2017)

“Shiseido” Japoniškas kosmetikos prekės ženklas. 2017 pristatantis reklamos kampaniją “High School Girl” – Makiažas, kuris keičia lytį. Įtraukiantis video, ir visa turinio kampanija, kuri jau susižėrė ne vieną apdovanojimą. Šioje reklamos kampanijoje taip pat gausu šioms dienoms aktualių temų, tokių kaip dvilytiškumas, feminizmas ir tolerancija kitokiai nuomonei, kitokiai pasaulėžiūrai. Ši reklama neabejotinai suras savo vietą ant pakylos Kanų Liūtų apdovanojimų ceremonijoje.

Kanų Liūtai SHISEIDO

 

Prekės ženklas: Shiseido
Kampanija: High School Girl
Agentūra: Watts Of Tokyo
Valstybė: Japonija
Metai: 2017

Daugybė kūrybingumo pamokų, daug inspiruojančių pranešėjų ir visas apdovanojimų ceremonijas galite stebėti gyvai Kanų Liūtų Youtube paskyroje

Šaltiniai:
adweek.com
variety.com
canneslions.com
mashable.com