Emodžiai – emocinga skaitmeninė kalba

Dar vėliau kalbėdamas su savo mergina išsiaiškinau, kad aš naudoju per mažai ištiktukų ir jaustukų, bet juk socialiniuose tinkluose turime galimybę parodyti savo emocijas. Taigi, šiandien nuotaikos barometrą parodo būtent emoji tankis jūsų kalboje

Skaityk toliau
Viešieji ryšiai

Viešųjų ryšių žmonės, apie kurių darbus žmonės (ne)žino.

Užkulisinio darbo mėgėjai publikos alkiui numalšinti tik retkarčiais mėgsta pašmėžuoti viešumoje ir kaifuojama nuo povandeninių srovių drumstimo, bei apčiuopiamų rezultatų.

Skaityk toliau
Reklamos legenda - David Ogilvy

Reklamos pionierius David Ogilvy ir 3 svarbios jo pamokos.

Kiekvienas turinio kūrėjas turi ko pasimokyti iš David Ogilvy. Jis buvo didis inovatorius ir pionierius. Jis buvo sekmingas savo versle, jis įprasmindavo turinį, bet tuo pat metu buvo nuožmus pardavėjas, jis mokėjo pritraukti, o ne atgrasyti.

Skaityk toliau
Aprašymas. Koks jis turi būti?

Socialiniai tinklai. Koks turi būti jūsų verslo puslapio aprašymas?

Koks turi būti jūsų verslo puslapio aprašymas socialiniuose tinkluose? Kodėl šis klausimas aktualus? O gal geriau jokio aprašymo? Gal pakaks kvailos frazės ar neaiškaus lozungo. O koks jis turi būti priklauso nuo to kokią veiklą vykdote.

Skaityk toliau
Komunikacija ir diskomfortas

Komunikacija ir diskomfortas. Sukelkite būseną.

Komunikuojant su auditorijomis svarbūs psichologiniai veiksniai. Pasitelkiant galimybes sukelti arba numalšinti diskomforto jausmą galima užsitarnauti publikos dėmesį.

Skaityk toliau
Kanų liūtai 2017

Kanų Liūtai – kūrybiškumo, reklamos ir komunikacijos fiesta.

Kas gi tie Kanų liūtai? Kanų liūtai – tai jau 64-asis prestižinis ir vienintelis pasaulyje renginys, sutraukiantis tiek daug (apie ~16000) panašaus “plauko” asmenybių į vieną vietą.

Skaityk toliau
Marketingas ir dešra. Kas bendro?

Jaunas verslas – Parduok dešrą. Arba, kaip mes žaidėme marketingą.

Su geru draugu įsteigėme reklamos ir internetinio marketingo agentūrą pavadinimu “Parduodam dešrą”. Abu vienbalsiai manėm, kad toks pavadinimas turėtų kelti susidomėjimą mumis.

Skaityk toliau
Lietuvos Bankai - Turinio Rinkodara ir Komunikacija. Kokia ji?

Lietuvos bankai – Turinio rinkodara ir komunikacija. Kokia ji?

Visi verslo sektoriai priversti atsiverti technologijomis ir siekti komunikuoti su savo auditorija. Net savo akcijomis ir reklamos kampanijomis „supuvę“ prekybos centrai aktyviai pradėjo rūpintis savo pamatinėmis vertybėmis

Skaityk toliau
Paskyrų administravimas įmonėms

Socialinių paskyrų administravimas įmonėms.

Suprasti publikos skonį nėra taip lengva. Tik stebint ir analizuojant publikos reakciją kursite gerus įrašus. Ar nepagalvojate, kodėl žmonės palaipsniui tampa apatiški vienodoms Jūsų žinutėms: „Jei seilės nevarva vadinasi kažką darote ne itin gerai.“

Skaityk toliau
Turinio kūryba Tavo verslui. Kalbėk garsiai

Turinio kūryba Tavo verslui. Kaip kalbėti, kad visi tave girdėtų.

Kaip sukurti gerą turinį? Prieš užduodant sau tokį klausimą pradžioje reikėtų atsakyti į kelis kitus klausimus: „Ar Jums to tikrai reikia?“, ir antras nemažiau svarbus klausimas „Ko tikitės pasiekti?“

Skaityk toliau